معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز:

شهروندان پاسخ استعلامات شهرداری را ظرف دو ساعت تا حداکثر دو روز دریافت می کنند

معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز گفت: در حال حاضر پاسخ کل استعلام های آپارتمانهای مسکونی توسط سامانه شهروند سپاری و به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری شهروندان به مناطق ۱۱گانه انجام می شود.

 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، جواد بهادری افزود: شهروندان از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی 
https://eshahr.shiraz.ir
 و تنها با اخذ عضویت  توسط شهروند و پس از طی گام های سامانه در هر زمان از شبانه روز می توانند پاسخ استعلامات خود را دریافت کنند.

مهندس بهادری افزود: در راستای  اجرای برنامه ششم دولت و بخشنامه ارتقا سلامت اداری و تسهیل و تسریع در امر خدمات رسانی و جلب رضایت شهروندان با ایجاد بستر شهری سالم  و انسان محور و همچنین به  منظور جلوگیری از هر گونه تردد غیر ضروری شهروندان، همکاران ما در مجموعه بزرگ شهرداری شیراز در تلاش هستند تا پاسخ این نوع استعلامات را ظرف 2 ساعت تا حداکثر 2 روز به شهروندان ارائه می کنند.
وی ادامه داد: شهرداری شیراز با اجرای فاز اول پروژه شهروند سپاری با موضوع پاسخ استعلام آپارتمانهای مسکونی از بهمن سال 97 به صورت پایلوت در منطقه 4 کار خود را آغاز نمود و در ادامه تا مهر ماه 1398 کلیه مناطق شهرداری شیراز در پوشش این طرح قرار گرفتند.
معاون شهردار شیراز عنوان کرد: در فاز دوم سامانه شهروند سپاری و نظر به شیوع بیماری کرونا از ابتدای سال جاری و در راستای حفظ سلامت شهروندان وکاهش مراجعات برای انجام اموری همچون ثبت درخواست پروانه، عدم خلاف، پایانکار و سایر استعلامات، بارگذاری مدارک، مشاهده و پرداخت بدهی عوارض نوسازی، صدور و اخذ خروجی استعلام توسط شهروند در کوتاه ترین زمان ممکن علاوه بر امکان  پیگیری قبوض نوسازی، سوابق پرداختی نوسازی، پیگیری درخواست، تصدیق گواهی و ... این امکان برای شهروندان فراهم شده است.
بهادری افزود: شهروندان می توانند در زمان از شبانه روز  نسبت به ثبت درخواست انواع پروانه ،عدم خلاف ، پایانکار و سایر استعلامات غیر از آپارتمانهای مسکونی که در فاز یک معرفی گردید شامل استعلامات زمین ، ساختمان مسکونی و تجاری و ... و آپارتمانهای غیر مسکونی و صنفی به صورت اینتر نتی اقدام کنند و از خدمات غیر حضوری در این بخش نیز بهره مند شوند.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز با اشاره به اینکه در فاز دوم  همچنان بخشی از خدمات رسانی شهرداری شیراز نیازمند حضور شهروندان است، گفت:  در فاز سوم با ایجاد کارتابل شهروندی ارتباط حضوری فی مابین شهروندان و شهرداری به حداقل ممکن کاهش می یابد که این خدمات در آینده ای نزدیک خدمت شهروندان محترم اطلاع رسانی می شود.
وی تاکید کرد: تلاش داریم در راستای اجرای برنامه ششم دولت و بخشنامه ارتقا سلامت اداری در ایجاد بستری سالم برای شهروندان، کاهش تردد های غیر ضروری و کسب رضایت حداکثری شهروندان گام بر داریم.

نظری ارسال نشده است
نام :
پست الکترونیک :
شرح :
نظر :   برای ارسال نظر خود، دکمه ارسال را بزنید
کد امنیتی را وارد کنید



پل های ارتباطی
نشانی : شیراز، خیابان شهید پیشرو، خیابان راهنمایی، ساختمان شهرداری، طبقه 7 غربی، اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز
تلفن: 02 - 33239700 - 071
دورنما:     33239738 - 071
ایمیل:     news@eshiraz.ir
لینک های مرتبط