معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز:

یکی از اهداف تحول اداری، ارتقا و حفظ کرامت مردم است

معاون شهرسازی و معماری شهرداری شیراز در جلسه تکریم و معارفه رئیس اداره مطالعات و طراحی شهرداری شیراز گفت: یکی از اهداف تحول اداری، ارتقا و حفظ کرامت مردم در نظام اداری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، جواد بهادری با تأکید برمسئله تکریم ارباب رجوع افزود: ساز و کارهای لازم در ارائه خدمات مطلوب، مناسب و مؤثر به مردم تحت عنوان تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع در نظام اداری، دارای اهمیت ویژه‌ای است، زیرا علت وجودی هر سازمان و دستگاهی به خدماتی است که به افراد مختلف ارائه می‌دهد.
 وی رفتار مناسب همراه با گشاده‌رویی در برخورد با مراجعه‌کنندگان، تسلط داشتن به امور محوله، ایجاد احترام متقابل، سرعت عمل در انجام امور مراجعان را از جمله مواردی عنوان کردند که می بایست مورد توجه مدیران و کارکنان حوزه معاونت شهرسازی و معماری قرار گیرد.
براساس این گزارش، علی فراشائیان کارشناسی ارشد معماری دارد و پیش از این بعنوان رئیس اداره شهرسازی مناطق سه و نه، مدیرفنی معاونت مالی و اقتصادی، رئیس دایره مطالعات و آتلیه معماری سازمان سرمایه گذاری، معاون فنی سازمان سرمایه گذاری و مدیرهماهنگی مناطق در حوزه معاونت شهرسازی و معماری بوده است.
همچنین در این جلسه از زحمات نعمانی سرپرست پیشین این اداره تقدیر شد.
 
 
 
 

نظری ارسال نشده است
نام :
پست الکترونیک :
شرح :
نظر :   برای ارسال نظر خود، دکمه ارسال را بزنید
کد امنیتی را وارد کنید



پل های ارتباطی
نشانی : شیراز، خیابان شهید پیشرو، خیابان راهنمایی، ساختمان شهرداری، طبقه 7 غربی، اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز
تلفن: 02 - 33239700 - 071
دورنما:     33239738 - 071
ایمیل:     news@eshiraz.ir
لینک های مرتبط