معاون خدمات شهری شهرداری منطقه دو شیراز خبر داد

پیگیری بیش از ۷۰ تماس تلفنی شهروندان با ۱۳۷ توسط شهرداری منطقه دو شیراز

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه دو شیراز ۷۰ مورد پیگیری و انجام امور در پی تماس شهروندان با مرکز ۱۳۷ طی یک ماهه اخیر خبر داد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، مهندس یقطین گفت: واحد کنترل و پیشگیری تخلفات در یک ماهه اخیر اقدام به 90 مورد کنترل مجوز ساختمانی، 182 مورد  اخطار کتبی به موارد تخلفات، صدور82 قبض کالای توقیفی به انبار و  49 قبض ترخیص کالای توقیفی از انبار، اجرای 10 مورد رای کمیسیون ماده صد، 5 مورد پلمپ درب تجاری غیر مجاز بر اساس رای کمیسیون ماده صد، رسیدگی به 35 مورد شکایات حضوری و کتبی و ... کرده است.
وی افزود: از دیگر اقدامات معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه دو شیراز می توان به لایروبی کانالهای سطح منطقه و پاکسازی جداول جهت امادگی در بارشهای بهاری، جوشکاری و تعمیر دریچه های بازدید منهول کانالهای هدایت آبهای سطحی، پاکسازی زمینهای رها شده و باز از علفهای هرز، لکه گیری آسفالت، برش موانع بوجود آمده و رفع خطر جهت سهولت درتردد شهروندان، رفع خطر ازدریچه های سرقتی درسطح منطقه و نصب قاب فلزی، مرمت تک لبه ها و موزائیک فرش و جمع آوری تابلو و بنرهای تبلیغاتی از سطح منطقه بمنظور زشتی زدائی از چهره شهر و حفظ زیبائی بصری محیط اشاره کرد.       
 

نظری ارسال نشده است
نام :
پست الکترونیک :
شرح :
نظر :   برای ارسال نظر خود، دکمه ارسال را بزنید
کد امنیتی را وارد کنید



پل های ارتباطی
نشانی : شیراز، خیابان شهید پیشرو، خیابان راهنمایی، ساختمان شهرداری، طبقه 7 غربی، اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز
تلفن: 02 - 33239700 - 071
دورنما:     33239738 - 071
ایمیل:     news@eshiraz.ir
لینک های مرتبط