شهردار منطقه ۳ شیراز:
درخواست های شهروندان در سامانه ١٣٧، ظرف مدت زمان ٧٢ ساعت پیگیری می شود
شهردار منطقه سه شیراز از پیگیری و پاسخگویی به درخواست های شهروندان در سامانه ١٣٧ شهرداری شیراز ظرف مدت زمان ٧٢ ساعت خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، مهندس مسعود طهماسبی با بیان اینکه تماس ها و پیام های ارسالی شهروندان در حوزه اجرایی و امور شهر پس از ٧٢ ساعت بررسی و پیگیری می شود، اظهارداشت: موارد ارسالی شهروندان بلافاصله پس از دریافت به واحدهای مرتبط ارجاع و در مدت زمان سه روز پیگیری و پاسخ داده می شود.
وی با بیان اینکه متوسط تماس های دریافتی بین ١۵ تا ٣٠ مورد در روز است، تصریح کرد: درخواست های اداری، لکه گیری آسفالت، جمع آوری ضایعات ساختمانی، ترکیدگی لوله آب، مرمت پیاده رو، جمع آوری مصالح ساختمانی، رسیدگی به ساختمان های پرخطر و رفع آبگرفتگی معابر در زمان بارندگی از مهمترین موضوعاتی است که در سامانه ١٣٧ ثبت و پس از ٣ روز پیگیری و مرتفع شده است.
وی خاطر نشان کرد : درخواست های مرتبط با پروژه های عمرانی، احداث پل هوایی و مواردی که نیاز به مدت زمان بیشتری برای بررسی و پاسخگویی دارد با مشارکت و همکاری سایر حوزه های شهری و استانی ، اولویت بندی و در دستور کار قرار می گیرد.
۱۳۹۹/۰۲/۰۴
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز
بازدید ها : ۴۹۳
مطالب مرتبط با این موضوع :